Naše centrum je vysoko špecializované pracovisko zaoberajúce sa vyšetrením pigmentových znamienok (vyšetrenie digitálnym dermatoskopom - počítačové vyšetrenie s archiváciou) a v prípade potreby aj chirurgickým odstránením znamienok s využitim vysokokvalitnych šicích materialov (používaných na plastickej chirurgii).

Z dôvodu, čo najlepšieho kozmetického efektu je rez vždy vykonávaný v líniach štiepiteľnosti kože. Stehy sa zvyčajne vyberajú o 10 - 14 dní od chirurgického zákroku (v prípade vstrebatel'nych šicích materialov sa spontánne rozpustia).

V našom centre chirurgicky zákrok na trupe a končatinách vykonáva dermatochirurg, na krku a tvári plastický chirurg.

Každé chirurgicky odstránené pigmentové znamienko je odosielané na histologické vyšetrenie.

Zarastajúci necht (unguis incarnatus) predstavuje stav, kedy nechtová platnička vrastá do okolitého páronychialneho tkaniva, pričom následne spôsobuje zápal a hnisanie s bolestivost'ou. Ochorenie sa v akútnom štádiu zápalu lieči antibiotickou mast'ou a následne sa realizuje parcialna ablátia (strhnutie) zarastajúcej časti nechtovej platničky s následnou plastikou nechtového lôžka.

Výkon je ambulantný len v lokálnej anestezii.

Uvedené typy zákrokov sú realizované na pracovisku v Trenčíne - ul. Palackého 85/5 a aj v pobočke v Partizánskom - ul. R.Jašíka 504, Dubnici nad Váhom - ul. Pod Kaštieľom 638/29

CHIRURGICKÉ ODSTRÁNENIE ZNAMIENOK
Trup, končatiny 40 - 50 €
Trup, končatiny - rozsiahle útvary, resp. komplikované anatomické lokality 50 - 100 €